Mad love Ca sĩ: Mabel Có vẻ dạo gần đây chiếc bài hát Mad love cùng câu hát signature "all night give me mad love" của cô nàng Mabel đang làm mưa làm gió trên nền tảng mạng xã hội TikTok, và có thể thấy nhạc của cô nàng rất được giới trẻ ưa chuộng. Nếu các bạn đã u mê bản TikTok thì cũng phải một lần ghé nghe bản origin để ủng hộ tài năng trẻ này nhé. Lời bài hát Boy, you're lookin' like my type But tell me, can you hit it right? "Cause if I let you in tonight You better put it da-da-down da-da-down Now we do without the talk I ain" t playin' any more You heard me when I said before You better put it da-da-down da-da-down Make me say you the one I like, like, like, like Come put your body on mine, mine, mine, mine Keep it up all night, night, night, night Don't let me down da-da-down All night give me mad love All night give me mad love All night give me mad love Yeah, don't let me down da-da-down All night give me mad love All night give me mad love All night give me mad love Yeah, don't let me down da-da-down Yo, come over, we can chill Tell each other how we feel But, baby, know I love the thrill When you put it da-da-down da-da-down I'm alright on my own But with you I'm in the zone One shot, don't let it go You better put it da-da-down da-da-down Make me say you the one I like, like, like, like Come put your body on mine, mine, mine, mine Keep it up all night, night, night, night Don't let me down da-da-down All night give me mad love All night give me mad love All night give me mad love Yeah, don't let me down da-da-down All night give me mad love All night give me mad love All night give me mad love Yeah, don't let me down da-da-down If I back up, can you handle? Get it all night, give me mad love Don't be too nice, feel the mad love Now don't let me down da-da-down If I back up, can you handle? Get it all night, give me mad love Don't be too nice, feel the mad love Now don't let me down da-da-down All night give me mad love All night give me mad love All night give me mad love Yeah, don't let me down da-da-down All night give me mad love All night give me mad love All night give me mad love Yeah, don't let me down da-da-down Make me say you the one I like, like, like, like Come put your body on mine, mine, mine, mine Keep it up all night, night, night, night Don't let me down da-da-down If I back up, can you handle? Get it all night, give me mad love Don't be too nice, feel the mad love Yeah, don't let me down da-da-down